top of page
Search
  • Writer's pictureР.Х

Шкембе чорба



Пробвал съм всякакви жанрове филми. Такива дето са постоянно миришещи на бензин и барут. Опа... изцапах страницата със сладолед. И такива съм гледал- сладки, дето направо ти накъртват и те карат да ръфаш луканката без да я белиш. Гледал съм и каши с много вода. Ако я няма солницата на масата, дори не опитвам. Гледал съм и филми, при които или си изяждам ноктите, или напикавам гащите...- от смях искам да кажа. Каквото и да си говорим, дори и аз не мога да отрека класическия стек. Висококачественото телешко месо, с гарнитура от френски картофи и като бонус- една студена, тъмна бира. Има някакъв особен чар в нашите, народни да ги наречем, филми. Рядкост е било, да ги кусам и да не ми хареса нещо. Явно е, че съм фен на шкембе чорбата, а и актрисите ни... те са допълнителното люто, от което започваш да подсмърчаш. Гледайте българско шкембе, ако имате вкус- ще ви хареса.


P.S: Филмите с животни също са доста забавни, но онези- извънземни глупости. Тях предпочитам да си ги гледам пред блока.

49 views0 comments

Recent Posts

See All

*

Post: Blog2_Post
bottom of page