top of page
Search
  • Writer's pictureР.Х

Монолог на чистоплътния




Усещате ли? Тая смрад… От съседите е. Т-т-те са, те са от онея- нечистоплътните. Аз, аз ги усещам такива, а и нали съм ходил у т-тях. Всичко подредено, избърсано, измито, но т-те не разбират, че това не е чистота. Всичката тази химия, с която са се обградили. Т-т-това е целият проблем. Нечистоплътните се развъждат все повече и повече, а онези като мен…усещам, усещам аз как се опитват да ни заличат. Хората вече са се побъркали т-т-тотално.

Първо беше „Сухия режим”, че т-това е посегателство срещу човешката природа. Т-т-точно заради т-т-това и с моите приятели започнахме да си произвеждаме домашен алкохол. Още и преди т-това де, ама няма значение. Няколко пъти ни арестуваха и конфискуваха честния труд, но и за това намерихме решение. Просто се споразумяхме с полицейския отдел и им правихме доставки по домовете. От т-т-тогава т-т-тръгнаха какви ли не изчанчени движения, които са нарочени срещу нас. Започнаха за права на жените, после справедливост за някои племена, а от няколко години насам дадоха и паради за извращения на някои мъже и жени, ако въобще мога да ги определя като такива. Е, де, от „сухата” седмица т-т-тръгна всичко, а да бъда честен първите 2 дена бях много сериозен, но т-т-то просто няма как. Т-т-това е в противоречие с хора като мен- чистоплътни, отдадени на нашата природна същност…имаше още една дума, с която ни наричаха, но…*щрака с пръсти, за дa се сети - сега не се сещам, както и да е.

След като махнаха режима, се преместих. Не за друго, ами просто с приятелите се поскарахме. Аз като човек, който държи на природното, естественото, не се напаснах с нечии нечистоплътни желания. Започнаха претенции за „цивилизован” живот, глупости…, едни измислени правила, които никога ги е нямало в природата. При т-т-такова положение си обрах партакешите и ме изритаха от квартирата, преди да успея сам да го направя. Не съм си бил плащал водата и т-т-тока навреме, че времето да не е измислено от хората, т-т-те откъде са сигурни, че аз закъснявам с плащанията…може просто т-те да подраняват. Преместих се първо на юг, но доста скоро и от там се махнах. Т-т-там жените са доста т-т-темпераментни, а и мъжете им не са от най-дружелюбните. Особено ако си в леглото им. След тези преследван…изживявания се преместих на стария континент.

И преди съм бил там…добре де, от там съм родом. Не помня къде по-т-т-точно, защото след Пелопонеските войни обиколих доста места. Бях в личната войска на Александър Македонски. Много хубави години, но не биваше т-така да го отравят. Добре де, признавам си…аз замесих отровата, но ми обещаха собствено царство и войска. Заговорниците се оказаха обаче по-хитри и от мен. Радвам се да ви кажа, че поне ме оставиха сам да подготвя отровата…т-т-такова чудо може да ме убие без проблем. Не бива току-така да се знае. След тези случки се върнах в Атина, където баща ми се мъчеше да стабилизира полиса. Пълни глупости, отрових го и го наследих. Доста добре похапнах през т-т-тия години… и виното беше божествено. Изгониха ме след няколко скандала и поживях на доста места. Не беше кой знае какво, но пък различните гозби ми се осланяха. Най-култовият ми момент - в историята записан, искам да кажа, е като убедих близо 60 човека да убием Юлий. Естествено, в историята останаха имената на най-големите мижитурки.

Както и да е, не съм за т-т-такива неща. Все пак историята не е природен предмет…камо ли пък чистоплътен. Върнах се на стария континент, но след „Сухия режим” вече не беше същото място. Абсолютна пародия на „цивилизация”. Нямаше ги старите порядки. Само някакви държавици, които не приличаха на дедите си. Бях до известна степен разочарован и се покрих в Швеция. Не за друго, ами в другите страни ме издирваха дълги години и не ми се рискуваше. Включих се във Втората голяма война, но беше сравнително скучно. На няколко пъти ме раниха, което ме изкарваше от строя за известно време, но пък получавах морфин на поразия. То т-т-таман да се възстановя като хората след поредната повърхностна рана, и тя войната свърши. По т-т-това време бях в Румъния. След края на войната започна една реорганизация от страна на моите стари другари. Разделиха се на леви и десни, което е едно и също. Посоките също са измислени от хората и идеологиите, които въведоха в държавите, бяха различни само на хартия. Просто „новите големи” си пълниха гушите с различна скорост. След войната ме изгониха заради няколко неприлични случки и се насочих на юг в една доста приятна държавица. И преди съм бил т-там, но последно помня само един масов бой в двора на един т-т-тракийски цар. Т-т-т…т.е.е, оф няма значение. Тогава нямаше т-т-траки, а едно ново племе с името българи.

Бях чувал всякакви неща от другите народи. Сърбите най-много ги мразеха и редовно ги псуваха. С няколко французина се бях запознал по време на войната и се напикаваха, докато ми разказваха историите си за т-т-този балкански народ. Почти всички, които са се срещнали с българите, ги наричаха по един и същи начин- т-т-татари. Макар и да не успях да ги срещна на бойното поле, за първи път у мен се зароди подобно необикновено желание и любопитство. Т-т-трябваше да се запозная с българите. Като пристигнах през 46-та, вече бяха започнали налагането на болшевизма, но под друго име. Първоначално не ми се харесваше обстановката, но след 1954г. доста ми допадна и свикнах. Не мога да кажа, че бях изцяло задоволен, но до голяма степен бях върнат към старите ми навици. Равенството между хората ми харесваше, някак си ми напомняше на едно време, когато имаше повече чистоплътни. Никой не изпъкваше. Т-т-така и т-т-трябваше според природните закони. Ядене, пиене, множене и свобода. Хората се обличахме еднакво, хранехме се с една и съща храна и независимо от т-т-това кой колко е работил- заплатите ни бяха еднакви. Бях попаднал в Рая, където хората нямаха нищо общо с библейските измишльотини, наложени от католиците из цяла Европа. По принцип не съм и набожен, но т-т-тази страна се оказа Обетованата земя, а хората - по-чистоплътни от Адам и Ева.

Уредих се на работа в пощата, където трябваше да следя писмата за нелегална информация, пропаганди и други глупости, които не ме интересуваха. Наистина проверявах…основно за пари. Те са необходимост, с която така и не се примирих. Осъзнах обаче, че като ги използваме за задоволяване на природните ни нужди, е добре. Бях доста благороден и си създадох хубаво име сред една група мъже, с които всяка вечер играехме карти и пиехме. Приличахме си, затова и се харесвахме. Това бих могъл да кажа с ръка на сърцето, че бяха най-хубавите ми години. Най-чистоплътните. До 1989г., когато дойде така измислената им демокрация…

Пълна пародия, чак в началото не можех да повярвам, но доста бързо се успокоих. Появиха се едни смешни т-т-тарикати, които преди това бършеха сополите и задниците на предишния елит. Обърнаха всичко с краката на горе, заплашвайки ни, че ще променят живота на хората към по-добро. Мен си ме уволниха, както и голяма част от кварталните ми приятели. Не бях ядосан, всъщност даже не ми пукаше. Не ми т-т-трябваше промяна, а и не ми се нравеха подобни мисли. Бях откра…заделил доста парички и си продължавах със старите ми навици. Другарите от квартала също бяха добре, общо взето ни беше пределно ясно, че новите всъщност са дубликати на старите…просто с по-модерни костюми. Белот-водка, белот-ракия, белот- мастика, табла-бира, табла-бира…и така няколко години. Въведоха изборите, които бяха напълно излишни - за какво ми е да гласувам, като няма смисъл? Гласувам само за спатия, каро, купа, пика, без коз или всичко! Другото не ме интересува и до ден днешен. Рядко викахме контра.

Минаха десетина години и нещата претърпяха абсолютен катарзис. Голяма част от другарите се поразболяха. Едните от мъка по жените си, които ги напуснаха. Станаха ревливи женчовци. Няколко се разболяха от немотия и умряха след няколко месеца или година-две. Т-т-трети се отметнаха от първоначалните си божествени качества и заминаха в чужбина, за да се били развивали…-мошеници. Т-т-те бяха от по-младите ни попълнения и от самото начало ми смърдяха на гнило. Бях предаден на всички фронтове. Бях използван от нечистоплътни клоуни с маски. Срамота. Останах сам, както преди, но т-т-този път бях разбит. Истински вярвах, че след дългите години на търсене открих своето място. Очевидно бях измамен за пореден път…от нечистоплътните. Започна да се размирисва с всяка следваща година все повече. По време на голямата криза нещата т-т-тръгнаха да се пооправят, но след „овладяването” и нещата станаха отвратителни. Появиха се новите-стари. Годините на диктатура срещу човека-природа.

ПРАВИЛА, ПРАВИЛА, ПРАВИЛА! Нечистоплътни глупости. Европейски стандарти. Закони, които са в противоречие с нашите първи поколения. Тирания върху нашите чистоплътни тела и души. ТИРАНИЯ върху моята чиста плът! Изгнилите им глави, като ги погледна само и ми се повръща. Въведоха какви ли не измислени традиции. Започнаха да налагат правила на живеенето. Да бъде чисто, да се събират разделно боклуците, унищожаваха старите коли, ремонти на пътищата, облагаха с данъци, глобяваха за нарушаване на правилата. Опитват се да ни…опитват се да ме заличат. Няма да им се дам! Намерих начин, с който да им преча и да ги сломявам духом. Много се отказват, а някои дори се включват и се възстановяваме лека-полека. Отказват ли се, означава, че планът ми работи. Редовно изхвърлям боклуците си, където ми скимне. През терасата - редовно. Опикавам в асансьора и на партера късно вечерта. НЕ НА ПРАВИЛАТА! В природата няма подобни глупости, каквито искат да ни, каквито искат да ми наложат. Няколко пъти вече нарязах гумите на коли от съседните квартали. Да не съм глупав да правя подобни неща в моята си т-т-територия. Вече ме набиха един път, взех си поука. Онзи ден запалих няколко кофи за разделно събиране. Все рано или късно ще спрат да ги подменят. Надрасках и пребоядисаните пейки до 24-ти. Изкъртих и няколко нови уреда за фитнес в парка. Няма, няма, няма да им се дам! Пречат ми да дишам. Не разбират, че с нечистоплътните си промени ще ме убият…Откажат ли се, ще продължа да съществувам. Не мога да повярвам…

НЕ МОГА ДА ДИШАМ! Съседите са пребоядисали етажа ни и са оставили бележка да се пази чисто. СВИНЕ! На входа слагат камери за наблюдение и на другите блокове, като гледам, също. СТРАХЛИВЦИ! Приели закон за вечерни патрули по кварталите, за да се стопира вандализмът. Ще ме уморят. Нечистоплътните са в настъпление. СМЪРДИ! Природата изгнива. АЗ ИЗГНИВАМ! Няма да им се оставя…без отровата не могат да ме премахнат. Само ме озлобяват кучетата. Т-т-тези МЕЛЕЗИ! Заблудена паплач! Ще им покажа аз на тях, няма вечно да съществуват измислените им нечистоплътни измишльотини. Чистата плът винаги побеждава. Т-т-такива като мен винаги оцеляват. Чистоплътните ще пребъдем и т-т-тогава…т-т-тогава ще дойде време, в което НИЕ ще казваме как т-т-трябва да се живее. Т-т-трябва да внимавам повече, защото постоянно ме наблюдават. По-рано ме нахокаха, задето съм си хвърлил боклука не където т-т-трябва. Представяте ли си. Нарекоха ме…ПАРАЗИТ.

Текст: Радослав Христов

68 views0 comments

Recent Posts

See All

*

Post: Blog2_Post
bottom of page