top of page
Search
  • Writer's pictureР.Х

Eдин малък кръговрат.













Пак същата процедура.

Лошо ми е, напих се...

на гладен стомах.

Този път се изгубих

само два пъти,

като се прибирах към нас.

Като се връщах се спънах...

успях да ги преброя- 10 места.

Единия път паднах кофти...

добре, че бях във гората

само дето не оцелих трева...

Ожулих се яко и малко остана

да отида и да не могат ме познаят на бара.

Лошо ми е, но нямам

какво да повърна-

алкохолът не се хаби...

и да го изхвърля, пак ще го върна.

Срещнах някакъв грозен темерут

изглежда ми паричен...

ударих го силно

и креснах след него- Боклук!

Падна, заспа...дай да те видя

само 10 лева... греда!

Прибрах си се вкъщи

и това за това.

Какво съм направил ли?

Затворих очите и на стола заспах.

ЛУМ, БУМ та и БАМ!

Кой се е разлопал в този приказен ден?

Къде ми е режисьора?

Това не ми е част от обичайния ден...

отворих вратата,

пред очите ми мутри.

Без капка формалност,

повърнах,

убиха ме...

Изтрезнях!





42 views0 comments

Recent Posts

See All

*

Post: Blog2_Post
bottom of page